obróć telefon

W celu dalszego przeglądania strony

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, zgodnie z informacjami zawartymi w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

Usprawnij zarządzanie czasem pracy w Twojej firmie

Nasze podejście

Projektujemy system rejestracji i ewidencji czasu pracy i nieobecności w oparciu o analizy potrzeb


Dzięki elektronicznej ewidencji czasu pracy masz pełen wgląd w rejestrowane dane, takie jak całkowita liczba godzin przepracowanych dziennie, nadgodziny, a także dni wolne oraz wszelkiego rodzaju nieobecności.
Możesz w wygodny sposób przeglądać karty czasu pracy, zarządzać przepływem wniosków oraz potwierdzać ewidencję przed przetwarzaniem listy płac.

Funkcje

Najważniejsze funkcje Archee Timesheet & Absence App:

  • Rejestracja godzin pracy
  • Zarządzanie wnioskami urlopowymi i nieobecnościami
  • Śledzenie, kontrola i rozliczanie czasu pracy
  • Szczegółowe raportowanie
  • Monitorowanie produktywności pracy zespołu i firmy
  • Wysoce konfigurowalne rozwiązanie oraz wbudowany workflow
Kontakt

Spraw, aby Twój biznes był SMART: nowoczesny, zaawansowany technologicznie i zoptymalizowany.