obróć telefon

W celu dalszego przeglądania strony

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, zgodnie z informacjami zawartymi w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

#RPA

Wzrasta zainteresowanie automatyzacją procesów

Poza ogromną ilością negatywnych skutków kryzysu związanego z koronawirusem, specjaliści dopatrują się również pozytywnych aspektów, związanych ze zmianą środowiska i warunków codziennej pracy. Poza wzrostem liczby przedsiębiorstw umożliwiających pracę zdalną, zmienia się również sam sposób w jak świadczymy naszą pracę.

W ciągu ostatnich miesięcy widocznie wzrosła liczba firm zainteresowanych robotyzacją swoich procesów tak, aby szybko dopasować się do nowych warunków. Procesy oparte na manualnym kopiowaniu danych, pobieraniu i przeliczaniu danych czy tworzeniu raportów i zestawień, powoli odchodzą w niepamięć.

Kryzys, który w krótkim czasie spowodował zamknięcie lub ograniczenie pracy większości biur, wpłynął na potrzebę digitalizacji i automatyzacji procesów. Dzięki temu podejściu, pracownik miałby wykonywać zdalnie tylko najważniejsze czynności, wymagające ludzkiego zaangażowania, decyzji i wiedzy. Roboty zaś powinny zająć się kopiowaniem, weryfikacją, dopasowywaniem i analizą danych.

Jednak tuż za wzrostem liczby procesów i robotów w przedsiębiorstwach, pojawia się również potrzeba wprowadzenia narzędzia do kontroli i zarządzania robotami, często pochodzącymi od różnych dostawców. Tu z pomocą przychodzi Archee Robotic Management Center, czyli rozwiązanie pozwalające na kontrolę nad wszystkimi robotami w organizacji z poziomu jednej aplikacji. Poza samą kontrolą, pozwala ono również na generowanie raportów oraz diagnostykę. Takie rozwiązanie powoli staje się niezbędnym narzędziem w każdej nowoczesnej firmie posiadającej już rozwiązania RPA.