en

Produkt: PeopleSoft Financials

Opis produktu

Aplikacje PeopleSoft Enterprise firmy Oracle są przeznaczone do rozwiązywania najtrudniejszych zadań przedsiębiorstw. Oferują wszechstronne rozwiązania biznesowe i branżowe, w tym m.in:

  • Human Capital Management
  • Financial Management
  • Supplier Relationship Management
  • Service Automation
  • Supply Chain Management

 

W PeopleSoft 9.2 Oracle postawił na innowacje. Udoskonalona interakcja z użytkownikiem:

  • nowy, intuicyjny interfejs;
  • informacje prezentowane w graficznej formie;
  • personalizacje umożliwiające jeszcze efektywniejsze korzystanie z narzędzi.

 

Ponad 1000 nowych funkcji:

  • nowe funkcjonalności odpowiadają na krytyczne potrzeby HR, finansów, zarządzania łańcuchem dostaw.

 

Mniejszy koszt bycia na bieżąco:

  • Proces utrzymania został zreorganizowany i jest szyty na miarę, by wyjść naprzeciw potrzebom użytkowników.

 

Wdrożenia

Zrealizowaliśmy szereg projektów doradczych oraz wdrożeniowych systemu PeopleSoft Financials i Supply Chain Management. Wykorzystując funkcjonalną oraz techniczną znajomość aplikacji, jesteśmy gotowi udzielić wsparcia podczas instalacji, wdrożenia, aktualizacji, modyfikacji, tworzenia nowych raportów czy zarządzania danymi. Nasi eksperci od technologii IT oraz zarządzania bazami danych, uczestnicząc w projektach, proponują optymalne rozwiązania techniczne. W efekcie dostosowują działanie aplikacji do wymagań klienta, poprawiając funkcjonalności i zwiększając jej wydajność. Nasze doświadczenia obejmują między innymi:

  • Wdrożenie najnowszej wersji systemu (9.1) dla międzynarodowego koncernu handlowego;
  • Usługi wsparcia i utrzymania systemu dla jednego z centrów finansowo-księgowych w Krakowie, obejmujące zarządzanie incydentami w systemie, optymalizację funkcjonalności i wydajności aplikacji, zarządzanie zmianą, zarządzanie dostępami. Wszystkie usługi utrzymania podlegają restrykcyjnej kontroli jakości prac oraz są zgodne z wymaganiami i kontrolami SOX;
  • Usługi wsparcia i utrzymania systemu dla międzynarodowego koncernu handlowego w Warszawie, obejmujące wsparcie pierwszej linii dla użytkowników systemu, współpracę z centralnymi strukturami wsparcia systemu, zarządzanie i analizę incydentów, codzienny monitoring systemu i interfejsów, wsparcie księgowości podczas zamknięcia miesiąca i inne;
  • Udział we wdrożeniu systemu dla międzynarodowej instytucji finansowej;
  • Doradztwo i implementacja usług dla wiodącego banku na rynku czeskim;
  • Usługi wsparcia dla międzynarodowej stacji radiowej w Pradze.

 

 

Zapytaj

Jeśli jesteś zainteresowany naszym produktem zapraszamy do kontaktu:

Zobacz również:

Aplikacja na stanowisko:

Pobierz plik: